קריירה
בואו לעבוד איתנו!
יועצ/ת ומנהל/ת לקוחות מנוסה במגוון תחומי השכר והתגמול
מיקום המשרה: הרצליה פיתוח
היקף המשרה: משרה מלאה
תחילת עבודה: מיידית
התפקיד כולל:
- הובלת פרויקטים של ייעוץ ובניית תהליכים ותכניות במגוון תחומי השכר והתגמול עבור לקוחות החברה, תוך עמידה בתקציב ולוחות זמנים וניהול הממשק ומערכת היחסים עם הלקוחות
- עבודה מול דרגים בכירים: דירקטוריון, מנכ"לים והנהלות בכירות
- ניהול צוותי פרויקטים וניהול ישיר של אנליסטים
- עבודה תוכן אנליטית, הכנת מסמכים ומצגות ברמה גבוהה והצגה של הנ"ל במסגרת הפרויקטים השונים
- מעורבות בפיתוח פתרונות וכלים עבור לקוחות החברה
מדובר בעבודה מגוונת עם חברות מובילות במגוון ענפים, המאפשרת מסלול התפתחות מקצועי לרמות הגבוהות ביותר בעולם השכר והתגמול.
דרישות התפקיד:
הכרות מעמיקה עם מגוון נושאים בתחום השכר והתגמול – חובה
ניסיון מעשי של 4 שנים לפחות בתפקיד מנהל שכר והטבות – חובה
ניסיון בהובלת תהליכים מול לקוחות המחייבים עמידה בתקציב ובלו"ז – יתרון גדול
נסיון כיועץ בתחום השכר והתגמול ו/או שיפור ביצועים עסקיים – יתרון
אורינטציה שירותית – רצון אמיתי לתת שירות חיצוני ופנימי – חובה
ניסיון ניהולי של עובדים – חובה
ידע וניסיון בהתמודדות עם מצבים ארגוניים מורכבים
יכולת עבודה והצגה בכתב ובעל פה, ברמה גבוהה ובצורה עצמאית מול דרגים בכירים –
כולל דירקטוריונים והנהלותיכולת אנליטית גבוהה מאוד ויכולת ניתוח נתונים גבוהה מאוד – חובה
שליטה מלאה בתוכנות האופיס, בדגש על Excel – חובה
דרישות נוספות:
אנגלית – יכולת לעבוד בצורה מלאה וחופשית – כתיבה ודיבור – חובה
עבודה מול גורמים בחו"ל (חברת אם, חברות בנות וכד') – יתרון
עבודה במצבי עומס, גם בשעות לא שגרתיות
רקע השכלתי מתחומי הכלכלה / מנהל עסקים / הנדסת תעשיה וניהול / משפטים.
תואר שני – יתרון